lauantai 21. marraskuuta 2009

mä oon hämmästyny

Yleensä valittelen et kuinka miehiä ei voi ymmärtää, mut eilen tajusin et naisethan tässä on semmosii keit ei TODELLAKAAN voi ymmärtää! Tää ikuinen miesten pelimiehiks syyllistäminen voi osaks olla totta, mut sit ku nainen tulee ja säätää puolen kaupungin kanssa ni sit kyl menee yli ämpärin! MIKÄ HELVETTI SOMERON-KIIKALAN PISSIKSIÄ VAIVAA? :--D
Kyllä mä myönnän että mullakin on omat teinivuoteni ollu, mutta se loppu kyllä siinä seiskalla, kun aloin seurustelemaan vakavasti. Ja sitä "teiniseurustelua" kestikin sitten seuraavat kaks vuotta, aina ysiluokkaan asti. Onhan mullakin joskus ollut näitä ns.säätöjä, muttan ei herranjumala nyt viikottain eri jätkän kanssa! Ei sillä, et olisin jotenki parempi ihminen kun muut, mutta mua tosiaan järkyttää, kun jo pienet seiskaluokkalaiset näyttää barbie-nukeilta ja kilpailee siitä, kuka pääsee ekana amisten takapenkille luovuttaan neitsyytensä. Sen jälkeen yleensä tulee semmonen kiva pikku hutsun maine ja itketään siitä miten amis ei rakastanutkaan mua. Voi kyynel.
Toisia hauskoja tempauksia on nää, kun ensin haukutaan ja halveksitaan esim. juuri näitä amiksia ja seuraavana viikonloppuna ollaanki jo kyydissä ajamassa kartsaa. Mikä helvetin pakkomielle näillä tytöillä on vain miellyttää "aikuisia" miehiä, jotka selvästi ovat vain sen yhden asian perässä? Eivätköhän kaikki kuitenkin tiedä sen totuuden, että millään järjellä yli 20-vuotiaat miehet eivät voi olla AIDOSTI rakastuneita 13-vuotiaaseen tyttöön?
Noh, jokainenhan kuitenkin elää elämänsä niinkuin haluaa, ehkä seurustelu ei sitten sovi kaikille. Mutta mun mielipide on se, että kevytkenkäisyydellä ja miljoonan eri jätkän kanssa säätämisellä ei pilaa kuin oman, sekä myös koko oman sukupuolensa maineen! Jos siinä tilanteessa kuvittelee itsestään pelinaisen ja suositun, joutuu pettymään pahasti: kiertopalkinnon maine ei tee kenestäkään suosittua pelinaista.

HUOH MIEHET, HUOH NAISET.
Kommentoikaa!

ps.anteeksi angst :--)

Ho! Mitäs teet elämälläs?
Go! Heti taas haarat levälläs
Go! Noniin, hoida peeärräs
Go! nelinkontin ja selälläs
Go! Hoida koksus ja peeälläs
Go! ns. ilmatteeks, eli perälläs
Go! dirrty paisti. Niin sitä pitää
viis siitä mitä muut kelaa

2 kommenttia: