maanantai 14. joulukuuta 2009

huoh

en oo kauheesti näköjään jaksanu päivitellä, on ollu niin miljoona asiaa :o
No, päälimmäisenä on jääny mielee omat pikkujoulut 5.12. Eli järjestin meillä semmoiset pienimuotoiset juhlat iha omalle porukalle. Oli tosi kivaa olla pitkästä aikaa porukan kanssa :).
Ja biletyshän sitten jatkui noilla kuuluisilla puurojuhlilla viime keskiviikona! Eli se meni toosi hyvin (ainaki meitä kehuttiin). Ohjelma oli tosi monipuolista kuulemma: oli näytelmää, tanssia, musiikkiesityksiä ja Sami veti oman koomikko-shownki siinä sit. Puuroa en ite ehtinyt syömään mutta eipä se nyt niin kovin haitannut. Jatkot sitten oli todella kivat, vähä tuli juotua ja tanssittua, ehkä vähän liikaakin. Mutta tosi kivaa oli, meininki oli tosi hyvä ja musiikki oli loistavaa. Kyl se pientä vaihtelua on tähä tylsään lukioarkeen. Muutama kaveri siel sit oli vähä siinä kunnossa että pystyssä piti pitää ja vähä heikkoo muutenki, mutta eipä se nyt sitten mitään. Seuraavana päivä olikin pienimuotoinen krapula ihan yleisesti kaikilla, itsellänikin vähän olo oli heikohko, mutta siitäkin sitten selvisi :).
Viime viikonloppuna sitten olin oikeastaan Karrin kanssa koko viikonlopun. Pidettiin ihan peruskoti-illat, vaikkakin käytiin lauantai-iltana Timolla katsomassa leffa ja pelaamassa ja syömässä :)
Nyt onkin koeviikko päällä, tänään oli fysiikankoe, mikä meni vähän miten meni :--D Olisi ehkä voinut lukea vähän enemmän, mutta ens jaksossa sitten. :) Huomenna matematiikka, keskiviikkona kemia, torstaina maantieto ja perjantaina äidinkieli. Sitten onneksi alkaakin loma! Kai tästäkin ehkä yli selviää ;)
Ei tässä sitten muuta, lunta onneks sataa et vois käydä vaikka kuvailemassa kaunista maalaisluontoa -.-' :D

<3tuhto

keskiviikko 2. joulukuuta 2009

:)

Ei oo tullut vähään aikaan päiviteltyä :o
Mutta jos nyt sitten!
Viikko on ollu niin normaali ku olla voi! Jäätävä stressi koulusta, puurojuhlasta ja tulevista pikkujouluista. Kaikkee täytyy suunnitella ja sit pitäis vielä siinä samassa ehtiä tekemään läksyt ja olemaan kavereiden ja karrin kanssa. Mun kellossa pitäis olla puolet enemmän tunteja että kaikkeen ehtis panostaa. Eipä me Karrinkaan kanssa olla kauheesti nähty, mutta saattaahan se olla että se tekee ihan hyvää välillä vähän tuulettua :). Enkä oo koneellakaan ollut kahteen päivään, en edes avannut! Muuten kaikki menee ihan hyvin, mutta voin vaan sanoa että oon NIIN onnellinen kun puurojuhlat on ohi! Sitten tarvii enää alkaa stressaamaan joululahjoista :(.
Tänään oli puurojuhlaan tulevan tanssin harjoitukset ja ne meni kyllä ihan mielettömän hyvin! Kaikki osas tosi hienosti ja pojatkaan ei sitten oikeastaan mutisseet vastaan, mikä oli toooosi hyvä! Meininki oli koulun salissa niin loistava, ettei olisi millään malttanut edes lopettaa. Kotiin tulinkin vasta tunti sitten ja nyt oon ihan poikki, vaikka läksyjä pitäisi alkaa tekemään. Ei jaksais yhtään.
Perjantaipäiväkin menee kokonaan ravatessa ympäriinsä: pitäis pitää tanssiharkat, hakea pikkujouluihin juominkeja ja syöminkejä, viedä palkkalappu sykkeen toimistolle, mennä sulkapalloon ja pitää vielä hiphopissa pikkujoulut! Huhhuh. Kyllä taas naista viedään niin että. :--D
Mutta ei tässä sen enempää, ulkoasua muuttelen sitten kun on aikaa, ja joku joka mua vähän auttaa :)

<3tuhto