keskiviikko 18. marraskuuta 2009

tämmöstä tänään!


Tänää olikin sitten koulukuvaus! Ryhmäkuva oli aika perseestä, kun kaikki ykköset ängettiin samaan kuvaan -.-' et puolet ei suunnilleen näkyny tai jtn. Mut ei se mitään, mä sain sentään pidellä sitä kylttiä! :p nojoo, kai se ryhmäkuva meni ihan hyvin, ku ei hirveen isolla nassua näkyny.
Yksinkuva oliki sit ihan KAMALA! Oikeesti valokuvaaja otti varmaan 5kuvaa, YKSIKÄÄN ei oikeesti onnistunu. Näytin ihan joltain hämmästyneeltä pöllöltä, ei huoh! En anna niit kuvia kyllä kenellekään. En ymmärrä miten en IKINÄ onnistu valokuvis, koulunkuvissa varsinkaan. Ärrrsyttävää suorastaan!
Sit otettiin kaverikuva! Minä, Elina, Severi, Kalle, Mikko, Santtu ja Julle. Siitä tuli aika loistava. kaikkien päät vaan sullottu siihen kuvaan jotenki. Mut tuli siitä oikeestikin ihan hieno :)) Saan ainakin noista jonkunlaisen kuvan seinälle!
Tänään muuten koulussa oli T-Y-L-S-Ä-Ä. Fysiikantunti meni mököttäessä Kallelle ja Severillä, koska ne vaan haukkus mua :<>
Sitten kävin Tarjoustalossa ostamassa äidil synttärilahjan huomiseksi! Ostin Lumenen luomiväripaletin ja suklaata, koska hajotin äidin entisen luomivärin ku tiputin sen maahan :'DD no, nyt saa uuden :)

Tänään sitten varmaan kouluhommia ja koetan keksiä puurojuhlaan ohjelmanumeroo ;DD loistava tulee, sen voin vaan sanoo!


<3tuhto


ps.löysin mun avainnipun, mikä on ollu kesästä asti melkein kadoksis ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti