keskiviikko 11. marraskuuta 2009

sellaista


EILEN..

harmitti valtavasti. Oli tosi huono päivä ja kaikki tuntu menevät päin jotain.

Olin tosi pihalla kaikesta, enkä oikein välillä tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä.

Todella huono ilta. Piristystä toi Elinan kampaajataidot, kun hän värjäs mun hiukset uudestaan. :)

Tummanruskeat piti tulla mutta mustilta ne kyllä nyt näyttää ! Mut kaippa ne on ihan kivat.

Huomenna sitten kampaajalle leikkauttaa tähän jonkinäkönen malli, sillä nää on ihan kamalan vallattomat ja muutenkin ihan kamalat!

Tänään onneks oli sitten jo vähän parempi olo. Aamu oli ihan kauhee, mutta sitten kun asiat selkiytyivät puhumalla, niin kaikki menikin sitten hyvin :) hmm, ehkä ihan turhasta loppujenlopuksi edes olin huonolla tuulella. Rakkaus on hassu helvetti!


Perjantaina sitten lähdetään Maata Näkyvissä-festareille, saas nähdä mitä siitä tulee !

Odotukset on kovat, ihana lähtee kaikkien ihanien ihmisten kanssa koko viikonlopuks vähän ihmisten ilmoille tuulettuun täältä maalta!


Muttaa myöhemmin lisää siitä ;)


--Tuhto

1 kommentti: