Eilen saatiin sitten sikainfluenssarokotteet ja illalla nousi 38asteen kuume -.-'' EI KIVA. Tänään olis ollu puurojuhlaharkat, mut jää nyt sekin sitten pitämättä, huoh. Muutenkin niin helvetin tylsää slägää vaan kotona.
Äiti soitti mulle muutaman Tauskin biisin ja rakastuin! Ihan hirveen suloista ja ihanaa iskelmämusiikkia! AH, oon nyt popitellut Tauskia täällä ihan täysillä, eikä olo ookaan enää niin kamala. Musiikki parantaa!
Toivottavasti huomiseks parannun, sillä tanssiin olisi vähän niinkuin pakko mennä. Muutenkaan ei jaksais vaan käkkiä kotona, on tää vaan niin tylsää. Äidinkielenainekin pitäisi kirjoittaa puhtaaksi :o no, tässä on kyllä kokopäivä aikaa. Eikai tässä sitten muuta ole.
Tauski-niin minä sinulle kuulun
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin meri ja tuuli
Jotka toisilleen luotuja on.
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin kyynel ja nauru
Joita elämä tulvillaan on.
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin vuoret ja niityt
Jotka maisemaan maalattu on.
Ja minä sinulle kuulun,
Läpi tulen ja jään,
Minä tulen ja luoksesi jään.
Ilman sua ois yöni ikuinen.
Saapuis kylmyys seiniin huoneiden.
Ja ilman sua jäis kipu kiivas,
Suru hiljainen.
Vain ikävän toisi huomispäivä,
Muistot eilisen.
Pois jos lähdet,
Tänne jäisi en.
Muuttaisin kauas,
Luokse unohdettujen.
Ei tarinamme huuhtoutuisi
Mielestäni pois.
Kuin kirjoitettu ainiaaksi
Kirjoihin se ois.
KUUNNELKAA :o
<3tuhto
torstai 26. marraskuuta 2009
keskiviikko 25. marraskuuta 2009
hmm

On jotenkin tosi outo olo.
Kohta tulee kaks vuotta siitä kun muutin Tampereelta Somerolle. Näin kahden vuoden aikana on muuttunut liian moni asia.. niin monta ystävää on jääny vaan tutuks ja muutenkin kauheeta miten asiat on vaan muuttuneet.
On ihan mielettömän iso ero asua kaupungissa kun maalla. Tampereella oli hyvät ja huonot puolensa mutta yksi erittäin iso hyvä puoli mitä täällä ei ole, on SUVAITSEVAISUUS. En halua yleistää mitenkään, mutta suuri osa ihmisistä (mitä mä itse nyt olen huomannut) on ihan hirvittävät rasistisia ja ennakkoluuloisia. Joillakin tää Somero on koko maailman keskipist, mikä on mielettömän raivostuttavaa. Kyllä sen huomasi silloinkin, kun tänne muutin. Olin monen mun kaverin äidille se "suurkaupungin tyttö, jonka kanssa piti olla varovainen". Hmm.
Mutta totuushan se todellakin on, että kasvoin Tampereella, mutta olen siitä vaan ylpeä.
Oon kuitenkin tavallaan sopeutunut tänne tosi hyvin, ja oon tutustunut täällä tosi moniin ihaniin ihmisiin. Ja kaikkeen tottuu.
Löysin tuon oheisen kuvan musta ja Lindasta jostain ihme kansiosta.
Linda on yks erittäin hyvä esimerkki siitä, miten ystävyys pysyy, nähtiin usein tai ei. Rakastan sua.
Kaikis tärkeis elämän vaiheis oot ollu messissä.
Niin viikonloppu sekoiluis, ku duunistressissä.
Räkikset kasvaa, mut pysyy silti räkiksinä.
Ja meidän ystävyyt ei voi viedä väkisinkää.
Meille lojalius on enemmän ku sana.
Siks leima to for life, meille se on elämäntapa.
Kato mun käteen homeboy ei sit saa poiskaan enää.
Kato mun selkää homeboy ei sit saa poiskaan enää.
ja ystävii edelleen vaikka kaikki muu tippuis alta.
Yht matkaa vieläki vaik ajat muttuu,
ja vaik vanhoi frendei jää ympäriltä puuttuu.
Mennyt ei saa pois, se teki meistä miehii.
Ja oon sun messis minne ikin tie vieki.
Nyt on vain niin kauhean kova ikävä Tampereelle. Niitä piirejä, ihmisiä, koulua, ihan kaikkea. Ikävä on jotenkin nyt ihan sietämätön, eikä ole kyllä hyvä olo. Kaikesta joutui vain luopumaan niin kauhean nopeasti..
sunnuntai 22. marraskuuta 2009
:))
pistin vähän uutta juttuu kehii, lähinnä noita valokuvia uudistin ylös-sekä alas :)
kyl tää tästä ku oppii pikkuhiljaa käyttää. vie vähä sekava mut kyl se siit ;)
kaikki kuvat tietysti itseottamia.
saa kommentoida! :)
<3tuhto
kyl tää tästä ku oppii pikkuhiljaa käyttää. vie vähä sekava mut kyl se siit ;)
kaikki kuvat tietysti itseottamia.
saa kommentoida! :)
<3tuhto
AAAAAAAAAAAAAAHHHH!
hiihii


Jännä viikonloppu!
Perjantai jäi tosiaa vähä vajaaks, yksin slägäsin kotona vaan, niinku jo aikasemmin kirjoittelin. Mutta oli kyllä ihan mukava välillä vaan olla!
Lauantaina sitten Karri tuli meille aamusta ja oli mukavaa :) Illalla viiden aikaan sitten suunnistin sykkeen toimistolle pikkujouluihin! Sieltä mentiin sitten Nannen, Helin ja Sallan ym kanssa keilahalliin, missä sitten keilattiin kaks tuntia. Oli tosi kivaa ja olin yllättävän hyväkin :o ainakin parempi ku viimeks kun olin keilaamassa. Sain vaikka kuinka monta täyskaatoa ja muutenki meni tosi kivasti ja oli hirveen mukavaa :--). Kun oltiin keilattu, saatiin syödä pitsapuffetista NIIN PALJON KUN HALUTTIIN !! Se oli ehkä illan kohokohta, sillä mulla oli koko keilauksen ajan ihan mieletön nälkä ! Pitsat oli kyl ihan hyviä, vaikka oli vähän arpomista, että mitä pitsas oikeen oli. Niistä kun ei oikeen saanu selvää :o Syönnin jälkeen mentiin takasin Sykkeen toimistolle ja jaettiin pikkujoulupaketit ja sitten lähdinkin aika äkkiä Karrille. Olin sitten Karrilla yötä ja meilläoli tooosi mukava ilta :) Katottiin mr.&mrs. Smith ja vietettiin muuten vaan laatuaikaa yhdessä :)<3 rakastan sua<3
Tänään sitten tuurasin Timoa, kun mentiin Karrin kanssa seurakuntatalolle tekemään Lasten oikeuksien päivästä lehtijuttu Somero-lehteen. Kyseessä oli siis jonkunnäköinen lastentapahtuma, missä oli esim.kasvomaalausta ja arvontaa. Siellä esiinty myös pelle ja päästiin sitten haastattelemaan kaikkia ja mä napsin kuvia, kunnes akku loppui Karrin isän kamerasta :( Sit lähdinkin kotiin ja tässä ootan nyt että Talent alkais! Motoriikka Miikka voittoon! Se on aivan ihana!<3
Mutjoo asiasta toiseen!
Oon alkanu taas kaipaan niitä blondeja hiuksia mitkä mulla oli :o tiiän et nääkin kuulemma ainakin sopii mulle, mutta ehkä blondit sittenki oli paremmat? :o tai emmäätiä :D kauhee hiuskriisi ;< kummat, blondit vai tummat? :o
Mut eikai tässä muuta, läksyi tekee ja sitä äikän prosessiainetta vois ehkä pikkuhiljaa alkaa työstää :--D onhan täs viel kaks päivää aikaa -.-''
<3tuhto
ps.menipä kuvat tyhmästi :<
lauantai 21. marraskuuta 2009
mä oon hämmästyny
Yleensä valittelen et kuinka miehiä ei voi ymmärtää, mut eilen tajusin et naisethan tässä on semmosii keit ei TODELLAKAAN voi ymmärtää! Tää ikuinen miesten pelimiehiks syyllistäminen voi osaks olla totta, mut sit ku nainen tulee ja säätää puolen kaupungin kanssa ni sit kyl menee yli ämpärin! MIKÄ HELVETTI SOMERON-KIIKALAN PISSIKSIÄ VAIVAA? :--D
Kyllä mä myönnän että mullakin on omat teinivuoteni ollu, mutta se loppu kyllä siinä seiskalla, kun aloin seurustelemaan vakavasti. Ja sitä "teiniseurustelua" kestikin sitten seuraavat kaks vuotta, aina ysiluokkaan asti. Onhan mullakin joskus ollut näitä ns.säätöjä, muttan ei herranjumala nyt viikottain eri jätkän kanssa! Ei sillä, et olisin jotenki parempi ihminen kun muut, mutta mua tosiaan järkyttää, kun jo pienet seiskaluokkalaiset näyttää barbie-nukeilta ja kilpailee siitä, kuka pääsee ekana amisten takapenkille luovuttaan neitsyytensä. Sen jälkeen yleensä tulee semmonen kiva pikku hutsun maine ja itketään siitä miten amis ei rakastanutkaan mua. Voi kyynel.
Toisia hauskoja tempauksia on nää, kun ensin haukutaan ja halveksitaan esim. juuri näitä amiksia ja seuraavana viikonloppuna ollaanki jo kyydissä ajamassa kartsaa. Mikä helvetin pakkomielle näillä tytöillä on vain miellyttää "aikuisia" miehiä, jotka selvästi ovat vain sen yhden asian perässä? Eivätköhän kaikki kuitenkin tiedä sen totuuden, että millään järjellä yli 20-vuotiaat miehet eivät voi olla AIDOSTI rakastuneita 13-vuotiaaseen tyttöön?
Noh, jokainenhan kuitenkin elää elämänsä niinkuin haluaa, ehkä seurustelu ei sitten sovi kaikille. Mutta mun mielipide on se, että kevytkenkäisyydellä ja miljoonan eri jätkän kanssa säätämisellä ei pilaa kuin oman, sekä myös koko oman sukupuolensa maineen! Jos siinä tilanteessa kuvittelee itsestään pelinaisen ja suositun, joutuu pettymään pahasti: kiertopalkinnon maine ei tee kenestäkään suosittua pelinaista.
HUOH MIEHET, HUOH NAISET.
Kommentoikaa!
ps.anteeksi angst :--)
Ho! Mitäs teet elämälläs?
Go! Heti taas haarat levälläs
Go! Noniin, hoida peeärräs
Go! nelinkontin ja selälläs
Go! Hoida koksus ja peeälläs
Go! ns. ilmatteeks, eli perälläs
Go! dirrty paisti. Niin sitä pitää
viis siitä mitä muut kelaa
Kyllä mä myönnän että mullakin on omat teinivuoteni ollu, mutta se loppu kyllä siinä seiskalla, kun aloin seurustelemaan vakavasti. Ja sitä "teiniseurustelua" kestikin sitten seuraavat kaks vuotta, aina ysiluokkaan asti. Onhan mullakin joskus ollut näitä ns.säätöjä, muttan ei herranjumala nyt viikottain eri jätkän kanssa! Ei sillä, et olisin jotenki parempi ihminen kun muut, mutta mua tosiaan järkyttää, kun jo pienet seiskaluokkalaiset näyttää barbie-nukeilta ja kilpailee siitä, kuka pääsee ekana amisten takapenkille luovuttaan neitsyytensä. Sen jälkeen yleensä tulee semmonen kiva pikku hutsun maine ja itketään siitä miten amis ei rakastanutkaan mua. Voi kyynel.
Toisia hauskoja tempauksia on nää, kun ensin haukutaan ja halveksitaan esim. juuri näitä amiksia ja seuraavana viikonloppuna ollaanki jo kyydissä ajamassa kartsaa. Mikä helvetin pakkomielle näillä tytöillä on vain miellyttää "aikuisia" miehiä, jotka selvästi ovat vain sen yhden asian perässä? Eivätköhän kaikki kuitenkin tiedä sen totuuden, että millään järjellä yli 20-vuotiaat miehet eivät voi olla AIDOSTI rakastuneita 13-vuotiaaseen tyttöön?
Noh, jokainenhan kuitenkin elää elämänsä niinkuin haluaa, ehkä seurustelu ei sitten sovi kaikille. Mutta mun mielipide on se, että kevytkenkäisyydellä ja miljoonan eri jätkän kanssa säätämisellä ei pilaa kuin oman, sekä myös koko oman sukupuolensa maineen! Jos siinä tilanteessa kuvittelee itsestään pelinaisen ja suositun, joutuu pettymään pahasti: kiertopalkinnon maine ei tee kenestäkään suosittua pelinaista.
HUOH MIEHET, HUOH NAISET.
Kommentoikaa!
ps.anteeksi angst :--)
Ho! Mitäs teet elämälläs?
Go! Heti taas haarat levälläs
Go! Noniin, hoida peeärräs
Go! nelinkontin ja selälläs
Go! Hoida koksus ja peeälläs
Go! ns. ilmatteeks, eli perälläs
Go! dirrty paisti. Niin sitä pitää
viis siitä mitä muut kelaa
perjantai 20. marraskuuta 2009
huoh
Kaikki muut onkin sitten nuortenillassa, paitsi mä! En edes muista, millon oon viimeks istunu perjantai-iltana yksin kotona! HUOOH. No mut turha angstaa :)
Tänään oli koulus ihan MIELETTÖMÄN tylsää. Oikeesti. Saatiin kyllä todistukset.
engalanti:6
ruotsi:7
äidinkieli:8
uskonto:9
filosofia:9
fysiikka:7
liikunta:8
musiikki:9
ainakin noi nyt muistan ulkoa, en jaksa kaivaa todistusta kansiost.
Noh, niinku kerroin, koulussa oli hyyyyvin typerää. Koulun jälkeen mentiin Karrin kanssa bussilla meille ja sit syötiin nopee ja lähdettiin sulkapalloon. Severi vei meitä aika kovin, mutta ei se mitään, harjoitus tekee mestarin ;) olin kyl huonompi ku muistin, tai sit se johtu siit et Severi oli niin hyvä :--D. Se tuntikin meni ihan hirveen nopeesti, ja kun jatkuvasti liikuttiin, tuli yllättävän hyvä olo! Oon muutenki miettinyt et muutaman kilon kyl vois saada pois tollee navasta alaspäin :-D mut aina mä kans vaan sanon, enkä mitään asialle tee :< ehkä sit ens viikolla!
Suliksen jälkeen sitten tanssiin, ah! Ehkä mahtavaa. Hepuloin taas jotain ihan omiani ja ryhmäläiset kirjoitti mulle palautetta. Ei tullut mitään huonoa ;) Kerrattiin sarjaa vähän ja tehtiin pieniä "asenneharjoituksia" :---D niistä ainakin tykättiin. Tanssissa oli kyllä hirveän vähän porukkaa, sillä tosi moni oli joulukadunavajaisissa. Itse en sinne kyl olisi edes halunnut mennä, ainakaan tolla säällä.
Pitäis kaiken järjen mukaan tehdän äikän prosessiainetta, mutta ei vaan millään jaksa! huoh. kyllä on vaan tylsä ilta :o
<3tuhto
Tänään oli koulus ihan MIELETTÖMÄN tylsää. Oikeesti. Saatiin kyllä todistukset.
engalanti:6
ruotsi:7
äidinkieli:8
uskonto:9
filosofia:9
fysiikka:7
liikunta:8
musiikki:9
ainakin noi nyt muistan ulkoa, en jaksa kaivaa todistusta kansiost.
Noh, niinku kerroin, koulussa oli hyyyyvin typerää. Koulun jälkeen mentiin Karrin kanssa bussilla meille ja sit syötiin nopee ja lähdettiin sulkapalloon. Severi vei meitä aika kovin, mutta ei se mitään, harjoitus tekee mestarin ;) olin kyl huonompi ku muistin, tai sit se johtu siit et Severi oli niin hyvä :--D. Se tuntikin meni ihan hirveen nopeesti, ja kun jatkuvasti liikuttiin, tuli yllättävän hyvä olo! Oon muutenki miettinyt et muutaman kilon kyl vois saada pois tollee navasta alaspäin :-D mut aina mä kans vaan sanon, enkä mitään asialle tee :< ehkä sit ens viikolla!
Suliksen jälkeen sitten tanssiin, ah! Ehkä mahtavaa. Hepuloin taas jotain ihan omiani ja ryhmäläiset kirjoitti mulle palautetta. Ei tullut mitään huonoa ;) Kerrattiin sarjaa vähän ja tehtiin pieniä "asenneharjoituksia" :---D niistä ainakin tykättiin. Tanssissa oli kyllä hirveän vähän porukkaa, sillä tosi moni oli joulukadunavajaisissa. Itse en sinne kyl olisi edes halunnut mennä, ainakaan tolla säällä.
Pitäis kaiken järjen mukaan tehdän äikän prosessiainetta, mutta ei vaan millään jaksa! huoh. kyllä on vaan tylsä ilta :o
<3tuhto
keskiviikko 18. marraskuuta 2009
tämmöstä tänään!

Tänää olikin sitten koulukuvaus! Ryhmäkuva oli aika perseestä, kun kaikki ykköset ängettiin samaan kuvaan -.-' et puolet ei suunnilleen näkyny tai jtn. Mut ei se mitään, mä sain sentään pidellä sitä kylttiä! :p nojoo, kai se ryhmäkuva meni ihan hyvin, ku ei hirveen isolla nassua näkyny.
Yksinkuva oliki sit ihan KAMALA! Oikeesti valokuvaaja otti varmaan 5kuvaa, YKSIKÄÄN ei oikeesti onnistunu. Näytin ihan joltain hämmästyneeltä pöllöltä, ei huoh! En anna niit kuvia kyllä kenellekään. En ymmärrä miten en IKINÄ onnistu valokuvis, koulunkuvissa varsinkaan. Ärrrsyttävää suorastaan!
Sit otettiin kaverikuva! Minä, Elina, Severi, Kalle, Mikko, Santtu ja Julle. Siitä tuli aika loistava. kaikkien päät vaan sullottu siihen kuvaan jotenki. Mut tuli siitä oikeestikin ihan hieno :)) Saan ainakin noista jonkunlaisen kuvan seinälle!
Tänään muuten koulussa oli T-Y-L-S-Ä-Ä. Fysiikantunti meni mököttäessä Kallelle ja Severillä, koska ne vaan haukkus mua :<>
Sitten kävin Tarjoustalossa ostamassa äidil synttärilahjan huomiseksi! Ostin Lumenen luomiväripaletin ja suklaata, koska hajotin äidin entisen luomivärin ku tiputin sen maahan :'DD no, nyt saa uuden :)
Tänään sitten varmaan kouluhommia ja koetan keksiä puurojuhlaan ohjelmanumeroo ;DD loistava tulee, sen voin vaan sanoo!
<3tuhto
ps.löysin mun avainnipun, mikä on ollu kesästä asti melkein kadoksis ;)
tiistai 17. marraskuuta 2009
hhey!
Aika peruspäivä taas takana.
Elina oli meillä, katottiin Creep! Se oli taas jälleen kerran aika inhottava ja ainakin koko kämppä tiesi että Elina katsoo kauhuleffaa, sillä se kilju ni helvetisti! Sit vähä possuiltiin ja katteltiin kaikkia ihania valokuvia, esim Turkista :) Oli kivaa <3
Huomenna on koulukuvaus ja vähän pelottaa että onnistuvatko kuvat tänäKÄÄN vuonna :/ niil on aina tapana jotenkin kusta :D tai kaikki sanoo kyl et vaan itse kuvittelen niin, mut ei niist kyllä hyviä oo tullu. Valittiin Elinan kanssa vaatteet mitä sitte pistäisin, ihan kivat sitten keksittiin :p
Koulu painaa muutenkin niin helvetisti päälle. Kaikkee pitäis ehtiä tekemään, eikä aika millään riitä! ARGH!
Huominen sitte onki ihan sillai etten oikee tiedä mitä tekisin :o ei oikee mitää suunniteltua. Vois sitten vaikka keskittyy tosiaan vähän kouluun. Ei vaan millään jaksais :--D mut pakko se on.
Koht salkkarit ;)<<3
<3tuhto
Elina oli meillä, katottiin Creep! Se oli taas jälleen kerran aika inhottava ja ainakin koko kämppä tiesi että Elina katsoo kauhuleffaa, sillä se kilju ni helvetisti! Sit vähä possuiltiin ja katteltiin kaikkia ihania valokuvia, esim Turkista :) Oli kivaa <3
Huomenna on koulukuvaus ja vähän pelottaa että onnistuvatko kuvat tänäKÄÄN vuonna :/ niil on aina tapana jotenkin kusta :D tai kaikki sanoo kyl et vaan itse kuvittelen niin, mut ei niist kyllä hyviä oo tullu. Valittiin Elinan kanssa vaatteet mitä sitte pistäisin, ihan kivat sitten keksittiin :p
Koulu painaa muutenkin niin helvetisti päälle. Kaikkee pitäis ehtiä tekemään, eikä aika millään riitä! ARGH!
Huominen sitte onki ihan sillai etten oikee tiedä mitä tekisin :o ei oikee mitää suunniteltua. Vois sitten vaikka keskittyy tosiaan vähän kouluun. Ei vaan millään jaksais :--D mut pakko se on.
Koht salkkarit ;)<<3
<3tuhto
keskiviikko 11. marraskuuta 2009
sellaista

EILEN..
harmitti valtavasti. Oli tosi huono päivä ja kaikki tuntu menevät päin jotain.
Olin tosi pihalla kaikesta, enkä oikein välillä tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä.
Todella huono ilta. Piristystä toi Elinan kampaajataidot, kun hän värjäs mun hiukset uudestaan. :)
Tummanruskeat piti tulla mutta mustilta ne kyllä nyt näyttää ! Mut kaippa ne on ihan kivat.
Huomenna sitten kampaajalle leikkauttaa tähän jonkinäkönen malli, sillä nää on ihan kamalan vallattomat ja muutenkin ihan kamalat!
Tänään onneks oli sitten jo vähän parempi olo. Aamu oli ihan kauhee, mutta sitten kun asiat selkiytyivät puhumalla, niin kaikki menikin sitten hyvin :) hmm, ehkä ihan turhasta loppujenlopuksi edes olin huonolla tuulella. Rakkaus on hassu helvetti!
Perjantaina sitten lähdetään Maata Näkyvissä-festareille, saas nähdä mitä siitä tulee !
Odotukset on kovat, ihana lähtee kaikkien ihanien ihmisten kanssa koko viikonlopuks vähän ihmisten ilmoille tuulettuun täältä maalta!
Muttaa myöhemmin lisää siitä ;)
--Tuhto
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

