Eilen saatiin sitten sikainfluenssarokotteet ja illalla nousi 38asteen kuume -.-'' EI KIVA. Tänään olis ollu puurojuhlaharkat, mut jää nyt sekin sitten pitämättä, huoh. Muutenkin niin helvetin tylsää slägää vaan kotona.
Äiti soitti mulle muutaman Tauskin biisin ja rakastuin! Ihan hirveen suloista ja ihanaa iskelmämusiikkia! AH, oon nyt popitellut Tauskia täällä ihan täysillä, eikä olo ookaan enää niin kamala. Musiikki parantaa!
Toivottavasti huomiseks parannun, sillä tanssiin olisi vähän niinkuin pakko mennä. Muutenkaan ei jaksais vaan käkkiä kotona, on tää vaan niin tylsää. Äidinkielenainekin pitäisi kirjoittaa puhtaaksi :o no, tässä on kyllä kokopäivä aikaa. Eikai tässä sitten muuta ole.
Tauski-niin minä sinulle kuulun
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin meri ja tuuli
Jotka toisilleen luotuja on.
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin kyynel ja nauru
Joita elämä tulvillaan on.
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin vuoret ja niityt
Jotka maisemaan maalattu on.
Ja minä sinulle kuulun,
Läpi tulen ja jään,
Minä tulen ja luoksesi jään.
Ilman sua ois yöni ikuinen.
Saapuis kylmyys seiniin huoneiden.
Ja ilman sua jäis kipu kiivas,
Suru hiljainen.
Vain ikävän toisi huomispäivä,
Muistot eilisen.
Pois jos lähdet,
Tänne jäisi en.
Muuttaisin kauas,
Luokse unohdettujen.
Ei tarinamme huuhtoutuisi
Mielestäni pois.
Kuin kirjoitettu ainiaaksi
Kirjoihin se ois.
KUUNNELKAA :o
<3tuhto
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

kui se on söps :D
VastaaPoista