perjantai 20. marraskuuta 2009

huoh

Kaikki muut onkin sitten nuortenillassa, paitsi mä! En edes muista, millon oon viimeks istunu perjantai-iltana yksin kotona! HUOOH. No mut turha angstaa :)
Tänään oli koulus ihan MIELETTÖMÄN tylsää. Oikeesti. Saatiin kyllä todistukset.
engalanti:6
ruotsi:7
äidinkieli:8
uskonto:9
filosofia:9
fysiikka:7
liikunta:8
musiikki:9
ainakin noi nyt muistan ulkoa, en jaksa kaivaa todistusta kansiost.
Noh, niinku kerroin, koulussa oli hyyyyvin typerää. Koulun jälkeen mentiin Karrin kanssa bussilla meille ja sit syötiin nopee ja lähdettiin sulkapalloon. Severi vei meitä aika kovin, mutta ei se mitään, harjoitus tekee mestarin ;) olin kyl huonompi ku muistin, tai sit se johtu siit et Severi oli niin hyvä :--D. Se tuntikin meni ihan hirveen nopeesti, ja kun jatkuvasti liikuttiin, tuli yllättävän hyvä olo! Oon muutenki miettinyt et muutaman kilon kyl vois saada pois tollee navasta alaspäin :-D mut aina mä kans vaan sanon, enkä mitään asialle tee :< ehkä sit ens viikolla!
Suliksen jälkeen sitten tanssiin, ah! Ehkä mahtavaa. Hepuloin taas jotain ihan omiani ja ryhmäläiset kirjoitti mulle palautetta. Ei tullut mitään huonoa ;) Kerrattiin sarjaa vähän ja tehtiin pieniä "asenneharjoituksia" :---D niistä ainakin tykättiin. Tanssissa oli kyllä hirveän vähän porukkaa, sillä tosi moni oli joulukadunavajaisissa. Itse en sinne kyl olisi edes halunnut mennä, ainakaan tolla säällä.
Pitäis kaiken järjen mukaan tehdän äikän prosessiainetta, mutta ei vaan millään jaksa! huoh. kyllä on vaan tylsä ilta :o

<3tuhto

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti