Aika peruspäivä taas takana.
Elina oli meillä, katottiin Creep! Se oli taas jälleen kerran aika inhottava ja ainakin koko kämppä tiesi että Elina katsoo kauhuleffaa, sillä se kilju ni helvetisti! Sit vähä possuiltiin ja katteltiin kaikkia ihania valokuvia, esim Turkista :) Oli kivaa <3
Huomenna on koulukuvaus ja vähän pelottaa että onnistuvatko kuvat tänäKÄÄN vuonna :/ niil on aina tapana jotenkin kusta :D tai kaikki sanoo kyl et vaan itse kuvittelen niin, mut ei niist kyllä hyviä oo tullu. Valittiin Elinan kanssa vaatteet mitä sitte pistäisin, ihan kivat sitten keksittiin :p
Koulu painaa muutenkin niin helvetisti päälle. Kaikkee pitäis ehtiä tekemään, eikä aika millään riitä! ARGH!
Huominen sitte onki ihan sillai etten oikee tiedä mitä tekisin :o ei oikee mitää suunniteltua. Vois sitten vaikka keskittyy tosiaan vähän kouluun. Ei vaan millään jaksais :--D mut pakko se on.
Koht salkkarit ;)<<3
<3tuhto
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

juu nyt näkyy! :)
VastaaPoista