

Jännä viikonloppu!
Perjantai jäi tosiaa vähä vajaaks, yksin slägäsin kotona vaan, niinku jo aikasemmin kirjoittelin. Mutta oli kyllä ihan mukava välillä vaan olla!
Lauantaina sitten Karri tuli meille aamusta ja oli mukavaa :) Illalla viiden aikaan sitten suunnistin sykkeen toimistolle pikkujouluihin! Sieltä mentiin sitten Nannen, Helin ja Sallan ym kanssa keilahalliin, missä sitten keilattiin kaks tuntia. Oli tosi kivaa ja olin yllättävän hyväkin :o ainakin parempi ku viimeks kun olin keilaamassa. Sain vaikka kuinka monta täyskaatoa ja muutenki meni tosi kivasti ja oli hirveen mukavaa :--). Kun oltiin keilattu, saatiin syödä pitsapuffetista NIIN PALJON KUN HALUTTIIN !! Se oli ehkä illan kohokohta, sillä mulla oli koko keilauksen ajan ihan mieletön nälkä ! Pitsat oli kyl ihan hyviä, vaikka oli vähän arpomista, että mitä pitsas oikeen oli. Niistä kun ei oikeen saanu selvää :o Syönnin jälkeen mentiin takasin Sykkeen toimistolle ja jaettiin pikkujoulupaketit ja sitten lähdinkin aika äkkiä Karrille. Olin sitten Karrilla yötä ja meilläoli tooosi mukava ilta :) Katottiin mr.&mrs. Smith ja vietettiin muuten vaan laatuaikaa yhdessä :)<3 rakastan sua<3
Tänään sitten tuurasin Timoa, kun mentiin Karrin kanssa seurakuntatalolle tekemään Lasten oikeuksien päivästä lehtijuttu Somero-lehteen. Kyseessä oli siis jonkunnäköinen lastentapahtuma, missä oli esim.kasvomaalausta ja arvontaa. Siellä esiinty myös pelle ja päästiin sitten haastattelemaan kaikkia ja mä napsin kuvia, kunnes akku loppui Karrin isän kamerasta :( Sit lähdinkin kotiin ja tässä ootan nyt että Talent alkais! Motoriikka Miikka voittoon! Se on aivan ihana!<3
Mutjoo asiasta toiseen!
Oon alkanu taas kaipaan niitä blondeja hiuksia mitkä mulla oli :o tiiän et nääkin kuulemma ainakin sopii mulle, mutta ehkä blondit sittenki oli paremmat? :o tai emmäätiä :D kauhee hiuskriisi ;< kummat, blondit vai tummat? :o
Mut eikai tässä muuta, läksyi tekee ja sitä äikän prosessiainetta vois ehkä pikkuhiljaa alkaa työstää :--D onhan täs viel kaks päivää aikaa -.-''
<3tuhto
ps.menipä kuvat tyhmästi :<

mussura<3 tykkään kummastakin hiuksistais! :o
VastaaPoista