Ei oo tullut vähään aikaan päiviteltyä :o
Mutta jos nyt sitten!
Viikko on ollu niin normaali ku olla voi! Jäätävä stressi koulusta, puurojuhlasta ja tulevista pikkujouluista. Kaikkee täytyy suunnitella ja sit pitäis vielä siinä samassa ehtiä tekemään läksyt ja olemaan kavereiden ja karrin kanssa. Mun kellossa pitäis olla puolet enemmän tunteja että kaikkeen ehtis panostaa. Eipä me Karrinkaan kanssa olla kauheesti nähty, mutta saattaahan se olla että se tekee ihan hyvää välillä vähän tuulettua :). Enkä oo koneellakaan ollut kahteen päivään, en edes avannut! Muuten kaikki menee ihan hyvin, mutta voin vaan sanoa että oon NIIN onnellinen kun puurojuhlat on ohi! Sitten tarvii enää alkaa stressaamaan joululahjoista :(.
Tänään oli puurojuhlaan tulevan tanssin harjoitukset ja ne meni kyllä ihan mielettömän hyvin! Kaikki osas tosi hienosti ja pojatkaan ei sitten oikeastaan mutisseet vastaan, mikä oli toooosi hyvä! Meininki oli koulun salissa niin loistava, ettei olisi millään malttanut edes lopettaa. Kotiin tulinkin vasta tunti sitten ja nyt oon ihan poikki, vaikka läksyjä pitäisi alkaa tekemään. Ei jaksais yhtään.
Perjantaipäiväkin menee kokonaan ravatessa ympäriinsä: pitäis pitää tanssiharkat, hakea pikkujouluihin juominkeja ja syöminkejä, viedä palkkalappu sykkeen toimistolle, mennä sulkapalloon ja pitää vielä hiphopissa pikkujoulut! Huhhuh. Kyllä taas naista viedään niin että. :--D
Mutta ei tässä sen enempää, ulkoasua muuttelen sitten kun on aikaa, ja joku joka mua vähän auttaa :)
<3tuhto
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

muusuu! mä en jaksa koskaa kirjottaa tänne mitään pitkää :o
VastaaPoista