en oo kauheesti näköjään jaksanu päivitellä, on ollu niin miljoona asiaa :o
No, päälimmäisenä on jääny mielee omat pikkujoulut 5.12. Eli järjestin meillä semmoiset pienimuotoiset juhlat iha omalle porukalle. Oli tosi kivaa olla pitkästä aikaa porukan kanssa :).
Ja biletyshän sitten jatkui noilla kuuluisilla puurojuhlilla viime keskiviikona! Eli se meni toosi hyvin (ainaki meitä kehuttiin). Ohjelma oli tosi monipuolista kuulemma: oli näytelmää, tanssia, musiikkiesityksiä ja Sami veti oman koomikko-shownki siinä sit. Puuroa en ite ehtinyt syömään mutta eipä se nyt niin kovin haitannut. Jatkot sitten oli todella kivat, vähä tuli juotua ja tanssittua, ehkä vähän liikaakin. Mutta tosi kivaa oli, meininki oli tosi hyvä ja musiikki oli loistavaa. Kyl se pientä vaihtelua on tähä tylsään lukioarkeen. Muutama kaveri siel sit oli vähä siinä kunnossa että pystyssä piti pitää ja vähä heikkoo muutenki, mutta eipä se nyt sitten mitään. Seuraavana päivä olikin pienimuotoinen krapula ihan yleisesti kaikilla, itsellänikin vähän olo oli heikohko, mutta siitäkin sitten selvisi :).
Viime viikonloppuna sitten olin oikeastaan Karrin kanssa koko viikonlopun. Pidettiin ihan peruskoti-illat, vaikkakin käytiin lauantai-iltana Timolla katsomassa leffa ja pelaamassa ja syömässä :)
Nyt onkin koeviikko päällä, tänään oli fysiikankoe, mikä meni vähän miten meni :--D Olisi ehkä voinut lukea vähän enemmän, mutta ens jaksossa sitten. :) Huomenna matematiikka, keskiviikkona kemia, torstaina maantieto ja perjantaina äidinkieli. Sitten onneksi alkaakin loma! Kai tästäkin ehkä yli selviää ;)
Ei tässä sitten muuta, lunta onneks sataa et vois käydä vaikka kuvailemassa kaunista maalaisluontoa -.-' :D
<3tuhto
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

itekki pitäs tänne jotain päivitellä :o
VastaaPoista